Looking for something?

Boost je boodschap

Mensen maken graag zelf keuzes. Zoeken zelf de beste reis, de beste fiets of de beste oplossing voor een probleem. Hoe vinden zij in die enorme berg informatie jouw product, dienst of organisatie? Met goede verhalen die mensen in het hart treffen en die iets toevoegen aan hun leven.

Maar hoe doe je dat?

Een goed verhaal verpak je in inspirerende content. Met een contentstrategie maak, publiceer en distribueer je verhalen over jouw merk, product of doel die het vertellen waard zijn. Die mensen inspireren en die uiteindelijk leiden tot meer omzet of, bijvoorbeeld, gedragsverandering.

Wij kunnen je daarbij helpen.

Samen gaan we op zoek naar jouw verhaal. We bedenken een strategie en ontwikkelen de content en de middelen. Dat kunnen infographics zijn, animaties, video’s, blogs, volgs, podcasts whitepapers, verhalen, foto’s, een website, een bijeenkomst of workshops. Als het maar uniek is en de interesse van mensen wekt. Uiteraard zorgen we ervoor dat online content vindbaar is, deelbaar is, dat er bijvoorbeeld meer traffic is naar jouw website. En dat mensen terug willen komen voor meer.

gewoon maar even iets testen

In 4 stappen naar impactvolle content
cijfer1 200x200

Jouw doel

Wat zijn de ambities en doelstellingen? Voor wie besta jij eigenlijk? Wat doe je wel/wat doe je niet? Wat is je boodschap? Wat wil je bereiken en wanneer ben je geslaagd?

cijfer2 200x200

Jouw verhaal

Wat heb je te vertellen? Wat heb je al ‘in huis’? Wat kan iemand van jou leren? Waar kan jij mee helpen? In welke volgorde en wanneer? Hebben we de verhalenbundel op orde?

cijfer3 200x200

Jouw kanalen

Hoe gaan we jouw verhalen verspreiden? Wat zijn de ideale kanalen? Welke keuzes maken we? Heb je het technisch op orde?

cijfer4 200x200

Jouw resultaten

Meten is weten. Hoe monitor je jouw resultaten? Wat moeten mensen doen? Wordt er aangemeld, gedeeld, gepraat, gereageerd, gekocht? Wanneer stellen we iets bij?

Samen maken we jouw verhaal

Jouw verhaal, jouw content

Samen gaan we op zoek naar het verhaal van jouw organisatie, project of product. We zoeken de juiste woorden, beelden en bedenken hoe we dat het beste over het voetlicht krijgen. Niet te moeilijk. Pragmatisch is het best. Stapje voor stapje gaan we ontdekken wat werkt en wat niet. Welke middelen slaan aan bij jouw doelgroep? Wat gaan we na metingen helemaal niet meer doen? Bovendien kijken we ook naar wat jullie zelf kunnen en waar jullie ondersteuning nodig hebben. We maken een planning en beslissen wie wat doet en wanneer. Wil je eenmalige ondersteuning? Dat kan. Net als een meer continue ondersteuning.